Abonelik Paylaş!
Görüntülenme: 5152
Oyla!
9,5 (1 oy)

21.12.2007 18:48:12

YARDIM LÜTFEN........

memur (5)

Sakarya ilinin Karasu içesine bağlı Darıçayırı Beldesindeki sağlık ocağında sağlık memuru olarak görev yapmaktayım. Bütün personel olarak çok merak ediyoruz 2008 in ilk yarısında aile hekimlğiğne kesin geçiş yapılacakmış bu durumda doktorumuz ve ebemiz sözleşmeli kadrolu olarak ben (sağlık memuru) hizmetli ve şoförümüz var. Bize bağlı sağlık evlerinde de 2 sözleşmeli ebe var. Aile hekimliği uygulamasında bu saydığım personelin ayrıntılı durumları ne olur. Yani bulunduğumuz yerden ayrılma ihtimalimiz var mı?  Aydınlatırsanız çok memnun olurum.  Saygılar....


Bu mesaj, memur tarafından, 21.12.2007 18:49:53 itibariyle düzenlenmiştir.
Oyla!
(0 oy)

22.12.2007 13:19:14

Yanıt: YARDIM LÜTFEN........

memur (5)

Yahu bir müslüman yokmu bu konuda bizi aydınlatacak.....

Oyla!
(0 oy)

24.12.2007 13:19:38

memura

kozanfatih (18)

Aha aradığın müslüman burda ... Aile hekimleriyle anlaşan ailehekiminin yanına gider geride kalan uyum süresinden sonra kalan personel toplum sağlığı merkezine çekilir boş olan yerlere görevlendirmeolur... yani yerinizden muhakkak başka yere gidersiniz.... sözleşmelipersonel zatendüşünmesin gelecek neolacak belli değil.... hepinize kolay gelsin ... iyi düşünmeden hiçbirşeye imza atmayın....

Oyla!
(0 oy)

24.12.2007 19:32:57

Yanıt: YARDIM LÜTFEN..(Bu ne panik arkadaşlar?)

suphi (90)

Yapılan yorumlardan bazı arkadaşların ciddi bir panik atak içerisinde olduklarını ve diğerlerini de bu panik atağın rüzgarına sürüklediklerini görüyorum."Aile hekimliği pilot uygulamasına dair kanun"'u okuyan var mı arkadaşlar.Bu bir kanun.Kanun denemesi değil.Yasalaşmış bir kanun.Bu kanuna göre herhangi bir hak kaybı yok.4924lülerin de endişelenmelerine gerek yok.Aile hekimliğinde sözleşmeli çalışan hekim veya ASE ler bu kanuna göre hakları saklı kalırlar.Hatta ücretsiz izinli sayılırlar.Ücretsiz izinli olurlar demiyor.Sayılırlar deniyor.Herkesin özlük hakları aynen devam eder.Bu kanunu iyice okumadan yorum yapmayın lütfen.Diğer arkadaşlarımızı da korkutmayalım.Gereksiz şeyler bunlar.Pilot illeri araştırın yeter.Toplum sağlığı merkezlerinde kalanlar için de söyleyebileceklerim, ilk fırsatta sözleşmeli olmaları.Çünkü o zaman sadece kendi işinizi yaparsınız.Aksi halde TSMnin görevleri size de paylaştırılır.Zaman zaman görevlendirmeler de yaşayabilirsiniz.Ama şunu da söyleyim.Görevlendirilince de gidip size işkence yapmıyorlar.Bir aile hekiminin yanında poliklinik yapıyorsunuz.Bu da atla deve değil.Bence TSMden daha kolay.

Yani bir belirsizlik yok.Yeter ki araştıralım ve öğrenelim.Kimse yel değirmeninden korkmasın.Kendisine bir yeldeğirmeni de uydurmasın.

Oyla!
(0 oy)

25.12.2007 00:18:49

Yanıt: YARDIM LÜTFEN........

memur (5)

      Cevaplarınız ve yorumlarınız için çok teşekkürler ama bir kaç sorum daha olacak. Duyduğuma göre aile hekimliğinde sadece 1 dr ve 1 ebe olması yeterli imiş bu doğrumu? Veya sağlık memuru,şoför ve hizmetli arkadaşlarında aile hekimliğine geçme ihtimali yokmu?

Oyla!
(0 oy)

25.12.2007 19:45:56

suphi kardeş

kozanfatih (18)

önce likle 1 dr a 1 personel fazlası yok + söylenti olan 3 dr ekstra bir personel daha verileceği... şöför ve hizmetlinin şansı hiç yok sağlık memurları herzaman katıla bilir.....(bu memura)

ben 4924 yard sağlık personeliyim ve köyde çalışıyorum kardeşim aldığım para lise mezunuyum ve döner sermaye ile 1600-1700 civarını buluyor . ben görevlendirmeyi  alınca veya aile hekimliğine geçin ce ne para kazanacam peki? hatta üniversite mezunu personel geçerse hepten şüphe aldıkları 1900 bunu aile hekimliğinde alabileceklermi? ben kanunu 10 defa okudum nisan ayından beri takip ediyorum ben sırf sistemin yararsızlığını savunarak arkadaşlardan düşünmelerini istiyorum ha bu sistemde köylere görevlendirme almak istemeyen arkadaşlar özellikle 657 ve maaşının yükselmesini isteyen 657 arkadaşlar sisteme dahil olmakta yerden göğe kadar haklılar ona diyecek yok ben olsam bende kaçırmazdım merkezdeki tüm fırsatları değerlendirirdim...

zaten kimsenin çalıştığı yok bari toplum sağlığında iş verirlerde çalışılır bence........görev kutsaldır nerde olsa yapılır felsefesi hepimize işlemesi temennisi ile herkeze başarı ve mutluluklar .....

Oyla!
(0 oy)

18.1.2008 01:03:05

Yanıt: YARDIM LÜTFEN........

aborjin61 (10)

Panik Normal arkadaşlar!!! Hekimce defanslar gerçekleri ortadan kaldırmıyo maalesef. Yönetmeliği biraz incelemiş olsaydınız ki cevap verenler özellikle de hekimler, alacakları yüksek maaşlarının sarhoşluğuyla ASE lerin durumunu normal karşılıyorlar..... işte yönetmelik maddeleri. 06.07.2005 tarih ve  25867 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “ Aile Hekimliği Pilot Uygulaması Hakkında Yönetmelik” Madde 15 (i) bendini,24.Mart.2007 tarih ve 26472 sayılı resmi gazetede yayımlanan “AİLE HEKİMLİĞİ PİLOT UYGULAMASI HAKKINDA YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK” in Ek–1, 2.Madde, B Bendi;   B ) Sözleşmeli Aile Sağlığı Elemanları:

        Ebe, Hemşire ve Sağlık Memurları (Toplum Sağlığı) kendi talebi ve Bakanlık veya kurumlarını muvafakati ile aşağıdaki öncelik ve şartlar gözetilmek suretiyle sözleşmeli aile sağlığı elemanı olarak istihdam edilir.

       a)Kadrosu veya pozisyonu pilot ilde olmak şartıyla kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan ve aile hekimince talep edilen ebe, hemşire veya sağlık memurları (toplum sağlığı)

            b)Diğer İller kamu kurum ve kurum ve kuruluş kadro veya pozisyonlarında görev yapan veya bakanlık kadro veya pozisyonlarından unvanlarına göre “A” hizmet gurubu illerde görev yapan ve aile hekimince talep edilen ebe, hemşire veya sağlık memurları DİKKAT EDERSENİZ  (TALEP) DENİLİYOR. Siz  talep edebiliyomusunuz EVET. Ama Sizin talebiniz, hekim sizi talep etmediği sürece Aile Sağlığı Elemanı olamıyorsunuz.   KRİTERLERİ NE... Kara kaşınız, kara gözünüz, ideolojiniz, boyunuz, kilonuz, cinsiyetiniz, eee artık güzel ve yakışıklı tariflerine de uymalısınız....Talep edilmeyen arkadaşlar peki siz bugüne kadar kamuya hizmet etmedinizmi? hizmette yetersizmisiniz? onca yıl boşu boşuna mı maaş ödedi size devlet .....Peki Devlet Baba bugüne kadaar ben seni beğenmiyorum, istemiyorum dedimi? Eminim cevabınız HAYIR'dır . Peki Aile Hekimi ben seni artık istemiyorum diyebilirmi? der....der..... Bakınız 06.07.2005 tarih ve  25867 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “ Aile Hekimliği Pilot Uygulaması Hakkında Yönetmelik” Madde 15 (i) bendi.. Fazla söze gerek yok !!!!!!!

 

Oyla!
(0 oy)

18.1.2008 13:00:21

Yanıt: YARDIM LÜTFEN........

beyhekim (58)

aborjin..... sanırım a.h den hiç biri tarafından ase olarak istenmedin. bu kadar saçmalama nedenin ancak bu olabilir. sizi zorla çalıştıran kimse yok. a.h sistemi ekip işi olduğundan istekli kişilerin birlikte çalışması gerekmekte.  ah. nin istediği kişi ase olmak istemiyorsa yani onunla çalışmak istemiyorsa zorla anlaşma diye bir şey yok zaten. a.h teklifte bulunur ase kabul ederse birlikte çalışırlar. adı üstünde aile hekimliği sistemi ... aile yardımcı sağlık personeli sistemi değil bu. bu sistemde kişiler ah. seçecek  aile sağlığı elamanını değil.  arkadaşım bu iş ekip işi durduk yerde insanları hekime karşı kışkırtma. ne yani sistem senin üstüne göre mi kurulsun hastalar seni seçsin sende a.h seç bçylemi istiyorsun..

mal müdürünün kaymakamın amiri olması gibi bir şey bu. evet sağlık (sadece a.h değil) ekip işidir. asli unsur hekim diğer personelde adı üstünde YARDIMCI sağlık personeli. amir olan ve asli unsur olan hekimdir. ve eğer ase de isterse kiminle çalışacağını o seçer. bu arada merak etme ase seçerken sadece işi bilen ( eğer bölgeyi tanıyorsa ilk tercih) kişileri arıyoruz. ..

Oyla!
(0 oy)

16.8.2008 00:46:53

Yanıt: YARDIM LÜTFEN........

sidiklikontes03 (1)

arkadaslar aile hekiminin tercih ettiği deniliyor.bu durumda kamu hizmetinde calısmayan yani sadece diploması olan hemşirelerde yardımcu personel olabilirler mi?bu konuda konustugum 2 saglık müdürlüğü olamazsı demedi olursun da demedi. uygulama gecmiş yerlerden bu konuda yapılmıs benzer bir uygulamyı bileniniz var mı? tesekürler.

Oyla!
(0 oy)

16.8.2008 01:07:56

Yanıt: YARDIM LÜTFEN........

imran_ (18)

Ne yazıkki kamu hizmetinde çalişmayan ASE olamıyor.

Etiket Ekle
Etiket:

Kullanıcı:
Parola:
Yeni Üyelik Parola Hatırlat

Ana Sayfa | Hakkımızda | İletişim | Kullanım Şartları | Gizlilik Politikası



radyo dinle aşı takvimi podcast tips blog video blog kongre online dinle peaceful videos music videos blog klip şarkı sözü lyrics videos ilahi ezgi dinle